Modalitatea de livrare

 

Detalii comenzi:

  • Comanda poate fi efectuată de către CLIENT online, prin completarea datelor sale în formularul de COMANDĂ existent pe SITE.
  • Telefonic se va stabili de comun acord ora și data exactă a livrării.
  • Suma minimă pentru o comandă este de 50 lei. Plata se face cu numerar, la recepționarea produselor, sau cu cardul bancar.
  • Greutatea maximă a coșului este de 50 de kg.
  • Produsele vor fi însoțite de documente fiscale în conformitate cu legile în vigoare.
  • CLIENTUL nu poate opera modificări asupra COMENZILOR deja plasate. O COMANDĂ este considerată ca fiind plasată după momentul completării formularului de pe site.
  • La recepționarea COMENZII, CLIENTUL are posibilitatea să verifice calitatea sau dacă există lipsuri și să refuze doar dacă produsele sunt alterate.
  • Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
  • Serviciul de livrare la domiciliu este valabil doar în București, Ilfov si Urziceni.
  • Prin finalizarea COMENZII, CLIENTUL garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, fiind direct răspunzător pentru consecințele unor erori în acest sens (Comandă întârziată, transmisă greșit etc).
  • VÂNZĂTORUL nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport efectuate în vederea reexpedierii COMENZII vor cădea în sarcina CLIENTULUI.
  • VÂNZĂTORUL poate anula COMANDA efectuată de către CLIENT, în urma unei notificări prealabile adresate acestuia la adresa de e-mail a acestuia din urmă, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată să pretindă celeilalte daune-interese în cazul în care:
  1. a) nu este acceptată tranzacția de către banca emitentă a cardului CLIENTULUI,
  2. b) este invalidată tranzacția de către procesatorul de carduri agreat de VÂNZĂTOR.
  3. c) datele furnizate de către CLIENT pe SITE sunt incorecte și/sau incomplete.

 

Livrarea Comenzii

  • Comenzile plasate până în ora 13:00 vor fi livrate în aceeași zi. Cele date după ora 13:00 vor fi livrate a 2-a zi după prânz.
  • VÂNZĂTORUL va expedia Produsele menționate în COMANDĂ în sezonul de recoltare a căpșunelor, în perioada indicată de CLIENT la momentul plasării comenzii și efectuarea plății integrale a facturii.
  • În situația în care Produsele sunt indisponibile/nu se mai află în stoc sau sezonul de cules s-a terminat si au rămas comenzi neonorate, VÂNZĂTORUL va informa CLIENTUL în termen de maxim 7 zile despre indisponibilitate și despre faptul că va returna in termen de 14 zile contravaloarea Comenzii.